Honda націлена на 100% продажів електромобілів до 2040 року
Подібно Volkswagen, Toyota, Jaguar і іншим великим автовиробникам, Honda робить крок у бік від викопного палива і двигунів внутрішнього згоряння, оголосивши про нову стратегію продажів тільки електромобілів на основних ринках до 2040 року.
Це почнеться з автомобілів, побудованих на новій архітектурі EV в кінці цього десятиліття, а також буде включає в себе деякі проекти щодо безпеки дорожнього руху.
Нове зобов'язання Honda з електрифікації було оголошено генеральним директором Тосіхіро Мібі і є частиною більш широкої мети компанії з досягнення вуглецевої нейтральності у всій діяльності компанії до 2050 року.
У другій половині 2020-х років компанія планує запустити нову лінійку електромобілів на основі абсолютно нової платформи, яку вона називає e:Architecture. Ці електромобілі з акумуляторами будуть представлені спочатку в Північній Америці, а потім на інших ринках, і додадуться до пари електромобілів, які компанія розробляє разом з GM, які вона планує представити в 2024 році.
Honda і GM також об'єдналися в розробці технології водневих паливних елементів ще в 2017 році, і це також є ключовою частиною нової стратегії електрифікації.
Компанія сподівається, що до 2030 року паливні елементи та електромобілі з батареями зможуть скласти 40 відсотків її продажів на «всіх основних ринках електрифікації», 85 відсотків до 2035 року, а потім 100 відсотків у всьому світі до 2040 року.
Крім того, Honda заявляє, що буде прагнути до нуля дорожньо-транспортних пригод за участю своїх автомобілів і мотоциклів до 2050 року. Компанія сподівається, що поліпшення інтелекту технологій допомоги водієві в поєднанні з освітніми програмами з безпеки дорожнього руху допоможе знизити дорожні пригоди за участю її транспортних засобів.
Японський автовиробник також планує інвестувати п'ять трильйонів ієн (близько 46 мільярдів доларів США) в дослідження і розробки в галузі безпеки та охорони навколишнього середовища протягом наступних шести років.