
Volta Trucks представила електричну вантажівку для перевезення вантажів містом
Ще в липні Volta Trucks опублікувала деякі специфікації і візуалізувала зображення своєї прийдешньої електричної вантажівки Zero. Тепер стартап представив перший прототип, випробування якого повинні початися в наступному році, а повне виробництво - в 2022 році.
Спеціально розроблена для задоволення потреб перевізників посилок і вантажів всередині міста, 16-тонна електрична вантажівка має обмежену максимальну швидкість 90 км/год і акумуляторну батарею потужністю 160-200 кВтг.
Це дозволяє переміщатися на відстань до 200 км від діапазону заряду. Він пропонує перевізникам пакетів і вантажів 37,3 кубічних метра простору ззаду (достатньо для розміщення 16 європалет) при вантажопідйомності 8,6 тонни.
Водій сидить в середині кабіни на обертовому кріслі - нижче, ніж у звичайних вантажівок, на висоті близько 1,8 м, що, як стверджується, полегшує візуальне спілкування між водієм і навколишніми вантажівка об'єктами. Всередині є центральний дисплей з сенсорними екранами збоку для управління освітленням, навігацією, плануванням маршруту, кондиціонером, зв'язком і розвагами, а водій отримує можливість огляду на 220 градусів через великі вікна, призначені для оптимальної видимості і зменшення сліпих плям.
Камери заднього виду використовуються замість традиційних бічних дзеркал, 360-градусна камера також дає водієві круговий огляд, а з боків автомобіля використовується система виявлення об'єктів, щоб водій знав, коли інший автомобіль, пішохід або інший учасник дорожнього руху може ховатися в сліпій зоні. Розсувні двері з обох боків кабіни забезпечують швидкий вхід і вихід на жвавих або вузьких вулицях.
Volta обіцяє, що будуть встановлені новітні системи допомоги водієві, такі як розпізнавання дорожніх знаків, камера заднього виду, система допомоги при зміні смуги руху і попередження про виїзд зі смуги руху, а також активне рульове управління. А оператори автопарків також зможуть підключитися до системи моніторингу за допомогою штучного інтелекту, щоб автомобілі довше залишалися в дорозі.
Повідомляється, що цей стартап стане першим виробником повністю електричних комерційних автомобілів в Європі, який використовує технологію e-Axle. Таким чином, електродвигун, трансмісія і вісь об'єднані в легкий і ефективний єдиний блок, а літій-залізо-фосфатний акумулятор розташований між шасі і буде модульним, що дозволить Volta адаптувати вантажівки до конкретних потреб оператора.
Зовнішня обшивка кузова, частина внутрішнього оздоблення кабіни та її панелі кузова виготовлені з лляних волокон і біорозкладених смол. Лляне волокно було розроблено швейцарською компанією Bcomp у партнерстві з Європейським космічним агентством і, як кажуть, не поступається вуглецевому волокну за жорсткістю і легкістю, але при цьому вимагає на 75 відсотків менше CO2 для виробництва.
Це волокно потім комбінується зі смолою, отриманою з рапсового масла британською компанією Bamd, і формується в панелі. Вольта заявляє, що поєднання композитних панелей кузова і металевої конструкції кабіни з просторовим каркасом забезпечує такі ж характеристики аварійності і безпеки, як і сталь, використовувана в звичайних конструкціях.
Модель Zero розміром 9460 x 3470 x 2550 мм може бути оснащена опціональною холодильною установкою, яка живиться від тієї ж батареї, що і трансмісія.
Volta заявляє, що вже отримала перші замовлення і планує почати випробування з «деякими з найбільших європейських компаній з доставки посилок і логістики» в першій половині 2021 року, при цьому перші автомобілі, як очікується, зійдуть з виробничої лінії у Великобританії в наступному році.