
Правильно поставлене запитання швидко призводить до правильної відповіді. Нещодавно мене запитали: «Чому стандарти бізнес-аналізу сконцентровані на виявленні вимог, але нічого не говорять про перетворення цих вимог на рішення?» На самому початку своєї кар'єри аналітика я шукав відповідь на питання: як аналізувати предметну область і як перетворювати результат аналізу на структуру моделі: звідки брати класи, атрибути і методи? Тоді я знайшов один більш-менш зрозумілий метод, описаний у книзі Крега Лармана Застосування UML 2.0 і шаблонів проектування. Введення в об'єктно-орієнтований аналіз, проектування та ітеративну розробку. Аналітику пропонувалося проходження по тексту з маркерами різних кольорів: Червоний виділяє існуючі і є підставою для створення класів, зелений - прикметники, причастя тощо - основа для створення атрибутів цих класів. І дієслова виділяється синім - основа для створення методів.