
Розширення в Google AdWords: як зробити рекламу ще ефективнішою
Розширення в оголошеннях Google AdWords - функція, що дозволяє показувати додаткову інформацію, наприклад, адресу компанії, номер телефону або посилання на різні розділи сайту. Варіантів безліч, якісь використовуються часто, про якихось мало хто знає.
Google AdWords пропонує більше десятка розширень для оголошень, доступних абсолютно всім користувачам. Основне завдання розширень - надати максимум актуальної та корисної інформації про рекламодавця. Крім того, дана функція дозволяє збільшити розмір рекламного оголошення і в цілому істотно виділитися на тлі результатів пошуку. Якщо конкуренти не використовують розширення в рекламних оголошеннях - ваше оголошення з розширенням завжди буде виглядати виграшно на їх тлі. На пошуку все ще часто зустрічаються «порожні» оголошення, в яких немає нічого, крім тексту і посилання.
Завдання фахівця з контекстної реклами - максимально продуктивно використовувати цей функціонал. За офіційними дослідженнями корпорації Google при додаванні розширення кількість кліків підвищується до 50% залежно від тематики сайту. Не варто забувати і про те, що клієнт також може зробити замовлення, просто зателефонувавши за номером телефону, вказаним у розширенні рекламного оголошення, не клікаючи на нього.
Які види розширень рекламних оголошень існують:
- Автоматичні суфікси. Доступність цього виду розширень залежить від можливості передавати інформацію з вашого сайту в рекламну систему.
- Автоматичні суфікси з можливістю налаштування.
- Додаткові суфікси вручну.
Пам'ятаючи про переваги рекламної видачі з розширеннями, варто використовувати по максимуму всі можливі варіанти.
Додаткові посилання
При зазначенні в оголошенні додаткових посилань розмір самого обсягу оголошення збільшується і, як наслідок, воно стає більш помітним. Якщо до посилань додати ще й опис, то розмір рекламного оголошення збільшиться рази в два.
Перевага додаткових посилань полягає в тому, що користувачеві не потрібно шукати на сайті необхідну йому інформацію, він безпосередньо з оголошення може перейти на певний розділ ресурсу. А для вас це можливість «заощадити» знаки в тексті оголошення. Що потрібно враховувати: додаткові посилання показуються не завжди і в довільному порядку. Інформацію першорядної важливості все-таки розміщуйте в основному тексті.
Як додаткові посилання можна додати акаунти компанії в соціальних мережах.
Уточнення
Уточнення - неклибельний рядок у тексті рекламного оголошення, що дозволяє розповісти потенційним клієнтам про конкурентні переваги компанії або продукту, який вона пропонує, графіки чи інші умови роботи організації - рекламодавця.
Додає додатковий «простір» до вашого оголошення.
Описи
Описи по своїй будові дуже схожі з уточненнями, але на відміну від останніх, вони більше «заточені» під опис характеристик рекламованого продукту або послуги, а не компанії в цілому. Інформація, що відображається в описах, як правило, більш вузька і стосується певної групи товарів або пропозицій. Можна акцентувати увагу на номенклатурній лінійці або асортименті в цілому - як вважатимете за необхідне. Автоматично в Google AdWords задано 12 тематик, в рамках кожної з яких можна додати до 10 значень.
В оголошенні може показуватися 2 рядки опису одночасно. Навіщо так багато? Наприклад, якщо замовник рекламної кампанії - фітнес-центр, у такому вигляді розширення можна прописати, які групові програми і на яких умовах він пропонує. У разі ж, якщо компанія спеціалізується на продажу одягу декількох брендів одночасно, варто прописати їх, адже користувач може шукати річ не за фасоном або сезонністю, а за брендом.
Ціни
Ціни - відносно новий формат розширення, який показує вартість декількох обраних позицій. Безсумнівний плюс такого виду розширення в тому, що воно відображається на всіх видах пристроїв, з яких здійснюється пошук в інтернеті.
У випадку з мобільною видачею оголошення з цінами займає майже весь екран.
Відгуки
Цей вид розширення також з'явився не так давно. Для відображення відгуку в рекламному оголошенні, він повинен бути опублікований в незалежному джерелі або рейтингу.
За допомогою позитивних відгуків можна істотно зміцнити довіру цільової аудиторії до компанії в цілому або до певних продуктів. Перехід при кліці здійснюється на сторонній сайт з відгуками - стежте, щоб користувач, несподівано для вас, не потрапив на сторінку з суцільним негативом.
Варто зазначити, що дане розширення доступне для відображення в результаті пошуку з десктопа.
Адреси
Для того, щоб використовувати розширення «Адреса», необхідно завести акаунт компанії в сервісі «Мій Бізнес», вказати фактичну адресу організації на карті і імпортувати адресу в Google AdWords. Можливо, це звучить дещо складно, але так здається тільки на перший погляд. Бонусом ви отримаєте картку організації на Google Картах і можливість з'являтися в безкоштовній видачі за геозапросами.
Коли при перегляді оголошення користувач клікне на адресу компанії, Google автоматично підвантажити Карти і запропонує побудувати маршрут до офісу.
Номери телефонів
Використовуйте розширення «номера телефонів», показуйте всі актуальні для користувача телефони. При пошуку з мобільного телефону це розширення може перетворюватися на іконку трубки для дзвінка, клікнувши на яку, можна відразу зателефонувати в організацію і оперативно зробити замовлення або уточнити деталі.
Посилання на програми
За допомогою цього розширення можна запросити користувача перейти в мобільний додаток вашої компанії. При кліку з рекламного оголошення користувачі переходять на ваш сайт, а при натисканні на розширення - на сторінку програми в магазині ^ Play або AppStore.
Користувачі самі зможуть вибрати, що для них зручніше: мобільний сайт або додаток.
Повідомлення
Розширення дозволяє користувачеві відправити рекламодавцю SMS-повідомлення з мобільного телефону, актуально тільки для мобільних пристроїв. Призначено для користувачів, які телефонної розмови віддають перевагу листуванню за допомогою текстових повідомлень. Активуючи цей вид розширення, не забудьте переконатися в тому, що зазначений в оголошенні номер телефону дозволяє приймати і передавати SMS-повідомлення.
Потрібно розуміти, як працює показ цих розширень Google AdWords.
У кожному випадку, показуючи певному користувачеві, оголошення складається, як конструктор, з тексту і розширень, намагаючись найбільш повно відповісти на запит конкретного користувача. Всі розширення одночасно показуватися не будуть, але ваше завдання - максимально наповнити свій «конструктор» елементами, щоб оголошення складалися найбільш повно і виглядали об'ємно і привабливо.